петак, 21. јун 2013.

Vrući Ljetni Hitovi (2013)


Vrući Ljetni Hitovi (2013)



1. Magazin - Parada 
2. Jelena Rozga - Nirvana 
3. Karma & Aleksandar Olujić - Nema Problema 
4. Maja Šuput - Nek' Ti Bude Krivo 
5. Mejasi - Zorica 
6. Dražen Zečić - Sve Me Više Pjesme Diraju 
7. Giuliano - Tulum 
8. Daniel Popović - Fantazija 
9. Tonči Huljić & Madre Badessa - Ja Sam Rodjen Da Mi Bude Lipo 
10. Klapa Godimenti - Nazovi Me Svojim (Feat. Ron Jus) 
11. Leteći Odred - Dao Sam Ti Dušu 
12. Crvena Jabuka - Imam Neke Fore 
13. Gatuzo - Oni Govore 
14. Markiz - Nebo 
15. Teška Industrija Feat. Kemal Monteno - Majske Kiše
16. Davorin I Bogovići - Nizbrdo Od Ljubavi 
17. Divlje Jagode - Samo Da Znaš 
18. Prljavo Kazalište - Baš Kad Nije Vrijeme
19. Opća Opasnost - Tvoje Ime Čuvam 



Нема коментара:

Постави коментар